cloudy sunday.

4/3/11

hey. today, here in Portugal we have a cloudy day! but i´m not sad about this because i´m sepending all day at home. tomorrow we have an exam! enjoy your sunday with your family, friends...somebody you love!

simple things make me happy...


olá. hoje por aqui (Portugal) temos um dia nublado, mas desta vez não me sinto triste por causa disso, porque vou ter de passar todo o dia em casa a estudar...amanhã temos um exame. de qualquer das formas aproveitem o vosso domingo da forma que mais gostarem, com família, amigos...alguem que simplesmente gostem!

love this sweetness...

adoro isto...


...and miss this...

...e tenho saudades disto...



1 comment

  1. Bom estudo!As vezes até tenho saudades da época de exames, muita dor de cabeça, mas gostava da adrenalina de receber as notas. =)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

Disclaimer

All photos in this blog are my original copyrighted photographs, unless otherwise noted and correctly linked. If you want to use them please email me before. Thank you.
© raspberry essence . Design by FCD.