good morning & my breakfast

9/1/11

good morning sweet readers! how are you? it semells like weekend yet! my day started at 7 a.m because zig didn´t  want to sleep one more minute! never mind. i had a healthy breakfast because during this summer i gained some pounds.

my breakfast:
cup of coffee
yogurt with granola


bom dia! tudo bem? já se sente o fim-de-semana a aproximar-se! hoje o meu dia começou as 7h uma vez que o zig decidiu que não dormiria nem mais um minuto. entretanto tomei o meu pequeno almoço saudável, visto que este verão já engordei alguns kilos!

o meu pequeno almoço:
uma chávena de café
1 iogurte com granola



1 comment

  1. Olá! Pois eu hoje, após um mês inteirinho de férias, retomei o trabalho. Estes primeiros dias custam um bocadinho, mas depois entro no ritmo e o fim de semana está à porta :)
    As tuas fotografias estão cada dia melhores!
    Beijinhos.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

Disclaimer

All photos in this blog are my original copyrighted photographs, unless otherwise noted and correctly linked. If you want to use them please email me before. Thank you.
© raspberry essence . Design by FCD.