books wish list & a project

10/3/11

hello monday! here we are for another week, but shorter because on wednesday, it will be holiday for us.
i think i just don´t want to wait more time i´ve been obsessed with some books:




i´ll order from Amazon. what do you think about my choices? love or hate?

Olá! cá estamos nós para mais uma semana, mas um pouquinho mais curta porque para nós quarta-feira é feriado, que bom!
Acho que já não quero esperar mais,à algum tempo que ando com imensa vontade de comprar os livros referidos em cima. Vou encomendá-los pela Amazon. Que é que acham das minhas escolhas? gostam ou não?


the second part of this post, my new project. inspired by this lady i thought about having a food diary & share with you. for a year i´ll post my day in food every single day & also share the new recipes & photographs. what do you think about the idea? i´m starting tomorrow! i do have my notebook where i write every meal & every new recipe i´ll try on during this year.

a segunda parte deste post é o meu novo projecto. inspirada no trabalho desta blogger pensei em fazer o meu prórpio diário de refeições e partilhar aqui com vocês. Durante um ano partilharia o meu dia em refeições e também todas as novas receitas que experimentasse e respectivas fotografias.O que é que acham desta ideia? já tenho o meu notebook onde escrevo tudo o que vou comendo ao longo do dia e todas as novas receitas que experimentarei ao longo deste ano.

Post a Comment

Latest Instagrams

Disclaimer

All photos in this blog are my original copyrighted photographs, unless otherwise noted and correctly linked. If you want to use them please email me before. Thank you.
© raspberry essence . Design by FCD.