comfort food // daily life

11/1/16

Yes, Autumn season just arrived! I love this time of the year, because we still have some sunny days, but at the same time all the flavors and smells just seem more homemade and comfort. Apple, cinnamon, friends brunches, tea meetings and scones with raspberry jam (my favorite!)...they are enough to make me happy. 
O Outono chegou! Adoro esta estação do ano porque continuamos a ter alguns dias quentinhos de sol mas ao mesmo tempo os sabores e os aromas remetem-nos para o conforto de tudo aquilo que é feito em casa e com amor. O cheirinho a maçã e canela, os brunches caseiros com os amigos, os encontros na chaleira e os scones com a compota de framboesa ( a minha preferida!)...é tudo o que preciso para me sentir feliz! 
Delicious this one! Avocado seasoned with lemon juice, salt and pepper and a fried egg. Chives on the top! Simple and super yummy! It was my lunch yesterday.

Tão deliciosa esta combinação! Abacate temperado com sumo de limão, sal e pimenta com ovo estrelado. No topo adicionei um pouco de cebolinho. É uma receita super simples e sem dúvida das minhas preferidas. Foi o meu almoço ontem.
Have a nice day dreamer!

Much love,

Post a Comment

Latest Instagrams

Disclaimer

All photos in this blog are my original copyrighted photographs, unless otherwise noted and correctly linked. If you want to use them please email me before. Thank you.
© raspberry essence . Design by FCD.