sara // Portrait shoot

11/5/16

Here we have another beautiful and super sweet girl! Sara came to Lisbon to work in the same pharmacy  I used to work. We worked together for a year but it almost seemed a lifetime. It was like instant connection between us, I always feel like I´m her oldest sister. But, she left to achieve her dreams and she is now far away from me. Fortunately, we´re meeting in a few weeks, in her beautiful city, Porto!
These are some of my favorites photos from our funny shoot!

Hoje partilho com vocês mais uma miúda gira e super querida! A Sara mudou-se o ano passado para Lisboa e veio trabalhar na mesma farmácia em que eu trabalhava. Trabalhámos juntas um ano, mas a mim pareceu-me muito mais tempo. A nossa ligação foi quase instantânea, daquelas coisas que não acontecem muitas vezes na vida. Sempre me senti a irmã mais velha dela e ainda hoje é um pouco assim, apesar de na verdade só termos um ano de diferença. Em Setembro de este ano a Sara saiu da farmácia e foi realizar os seus sonhos e ambições! Felizmente que nos vemos dentro de poucas semanas na sua cidade, o Porto.
Estas são algumas das minhas fotografias favoritas da nossa sessão!

Much love,

Post a Comment

Latest Instagrams

Disclaimer

All photos in this blog are my original copyrighted photographs, unless otherwise noted and correctly linked. If you want to use them please email me before. Thank you.
© raspberry essence . Design by FCD.